Adıyaman Belediyespor İşitme Engelliler Futbol Takımı, Türkiye İşitme Engelliler Futbol Süper Ligi Play-Off yarı finalinde Manisa İşitme Engelliler Spor Kulübü'nü 3-0 mağlup ederek finale yükseldi. Sezon boyunca ortaya koyduğu başarılı performansla dikkat çeken Adıyaman temsilcisi, yarı finalde elde ettiği galibiyetle Türkiye şampiyonluğu yolunda önemli bir engeli aşarak adını finale yazdırdı.

Manisa Karşısında 3 Gollü Galibiyet
Play-Off yarı finalinde Manisa İşitme Engelliler Spor Kulübü ile karşılaşan Adıyaman Belediyespor, üstün bir oyun sergileyerek mücadeleden 3-0 galip ayrıldı.
Karşılaşma boyunca etkili bir performans ortaya koyan mavi-beyazlı ekip, aldığı farklı galibiyetle finale yükselerek kentte büyük sevinç yaşattı.
Rakip İstanbul Sessizler Spor Kulübü
Adıyaman Belediyespor İşitme Engelliler Futbol Takımı, finalde 27 Haziran Cumartesi günü saat 16.30'da İstanbul Sessizler Spor Kulübü ile karşı karşıya gelecek.
Türkiye şampiyonluğu hedefiyle sahaya çıkacak olan Adıyaman temsilcisi, kupayı kente kazandırmak için mücadele edecek.

Başkan Tutdere'den Tebrik Mesajı
Adıyaman Belediye Başkanı Abdurrahman Tutdere, yarı finalde elde edilen galibiyetin ardından sporcuları ve teknik heyeti tebrik etti.
Başkan Tutdere, Adıyaman Belediyespor İşitme Engelliler Futbol Takımı'nın büyük bir emek ve inançla mücadele ederek kente gurur yaşattığını belirterek, final karşılaşmasında takıma başarılar diledi.
Kaynak : PERRE



















